• Home
  • Wat we doen
    • TRAINEN
    • SCHRIJVEN
    • COACHEN
  • Wie we zijn
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Wat we doen
    • TRAINEN
    • SCHRIJVEN
    • COACHEN
  • Wie we zijn
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact
Terug Terug
Het moet korter: één borrelnootje per keer…
26.07.2018

Het moet korter: één borrelnootje per keer…

Jouw teksten moeten korter. Veel korter. De aandachtsspanne van een mens is nog maar 8 seconden. Een eekhoorn heeft blijkbaar nog meer geduld. Waarom schrijven we nog steeds te wollig?…

Lees meer
Succesvolle verkopers weten precies hoe je een klant overtuigt.
23.03.2018

Succesvolle verkopers weten precies hoe je een klant overtuigt.

Wow, dat zijn wel heul veul mailtjes voor één ochtend. Groupon vergeet je niet snel op deze manier. Maar ik heb me dus wel meteen  afgemeld. Dank u. Hoe kun…

Lees meer
Webcare: klantcommunicatie via Social Media, Whatsapp, Mail, Chat én Telefoon
12.03.2018

Webcare: klantcommunicatie via Social Media, Whatsapp, Mail, Chat én Telefoon

“Klachten. Vragen. Reacties op berichten van onze organisatie. Er is dagelijks via alle kanalen – Whatsapp, chat, telefoon, mail, Facebook, Twitter – een heleboel klantcontact. Van gezellig tot agressief. Van…

Lees meer
Service? Onzin! Die klanten komen tóch wel…
05.03.2018

Service? Onzin! Die klanten komen tóch wel…

Hoe gedraag je je achter een servicebalie? Loopt de klant gemakkelijk bij je binnen of langs? En hoe verwelkom je bezoekers in je winkel of showroom? Een warm welkom wordt…

Lees meer
Contentmakers opgelet. Dé trend voor 2018 is emphemeral content
19.02.2018

Contentmakers opgelet. Dé trend voor 2018 is emphemeral content

Tijdelijke content – content die je maar heel even kunt zien – schijnt dé trend van 2018 te worden. Kun jij je er iets bij voorstellen? Denk even aan de…

Lees meer
Crossmediaal schrijven voor redacties
08.02.2018

Crossmediaal schrijven voor redacties

Hoe versterk je je merk via alle kanalen? Je hebt een website, facebook, instagram, linkedin, een nieuwsbrief en een papieren magazine. Maar een artikel voor het magazine staat los van alle andere kanalen. Hoe versterk je nu je merk op een crossmediale manier?s.

Lees meer
Intranet: van prikbord naar journalistieke nieuwssite
12.12.2017

Intranet: van prikbord naar journalistieke nieuwssite

“Dit moet echt op intranet!” Je zucht, want je ziet al meteen dat het om een saai verhaal gaat. Slecht geschreven, te moeilijk, te lang. Maar hoe zeg je nee…

Lees meer
Cool en ook wel creepy. We weten precíes hoe we op je in kunnen spelen.
24.09.2017

Cool en ook wel creepy. We weten precíes hoe we op je in kunnen spelen.

Hoe schrijf je de perfecte mail? Moet de toon formeel of informeel zijn? Empathisch of niet? De sporen die jij op het web achterlaat, laten zien wie je bent. En daardoor weten wij hoe we met je moeten mailen.

Lees meer
Super klantvriendelijk. Toch een lage NPS-score. Wat er misgaat bij klantvriendelijke bedrijven
29.08.2017

Super klantvriendelijk. Toch een lage NPS-score. Wat er misgaat bij klantvriendelijke bedrijven

Hoe voorkom je een lage NPS-score? Medewerkers zijn wel klantvriendelijk. Maar ze houden veel te veel vast aan het systeem en protocollen. En dat komt de klantgerichtheid niet ten goede.

Lees meer
Hoe schrijf je een nieuwsbericht dat wél gelezen wordt? Drie tips om direct toe te passen.
04.05.2017

Hoe schrijf je een nieuwsbericht dat wél gelezen wordt? Drie tips om direct toe te passen.

“Op hockeyveld 2 kan niet worden gespeeld.” Zomaar een nieuwsberichtje op de website van onze hockeyclub. Maar het was een berichtje dat meer vragen opriep dan beantwoordde. En dat gebeurt…

Lees meer