Het moet korter: één borrelnootje per keer…
Jouw teksten moeten korter. Veel korter. De aandachtsspanne van een mens is nog maar 8 seconden. Een eekhoorn heeft blijkbaar nog meer geduld. Waarom schrijven we nog steeds te wollig?…
Jouw teksten moeten korter. Veel korter. De aandachtsspanne van een mens is nog maar 8 seconden. Een eekhoorn heeft blijkbaar nog meer geduld. Waarom schrijven we nog steeds te wollig?…
Wow, dat zijn wel heul veul mailtjes voor één ochtend. Groupon vergeet je niet snel op deze manier. Maar ik heb me dus wel meteen afgemeld. Dank u. Hoe kun…
“Klachten. Vragen. Reacties op berichten van onze organisatie. Er is dagelijks via alle kanalen – Whatsapp, chat, telefoon, mail, Facebook, Twitter – een heleboel klantcontact. Van gezellig tot agressief. Van…
Hoe gedraag je je achter een servicebalie? Loopt de klant gemakkelijk bij je binnen of langs? En hoe verwelkom je bezoekers in je winkel of showroom? Een warm welkom wordt…
Tijdelijke content – content die je maar heel even kunt zien – schijnt dé trend van 2018 te worden. Kun jij je er iets bij voorstellen? Denk even aan de…
Hoe versterk je je merk via alle kanalen? Je hebt een website, facebook, instagram, linkedin, een nieuwsbrief en een papieren magazine. Maar een artikel voor het magazine staat los van alle andere kanalen. Hoe versterk je nu je merk op een crossmediale manier?s.
“Dit moet echt op intranet!” Je zucht, want je ziet al meteen dat het om een saai verhaal gaat. Slecht geschreven, te moeilijk, te lang. Maar hoe zeg je nee…
Hoe schrijf je de perfecte mail? Moet de toon formeel of informeel zijn? Empathisch of niet? De sporen die jij op het web achterlaat, laten zien wie je bent. En daardoor weten wij hoe we met je moeten mailen.
Hoe voorkom je een lage NPS-score? Medewerkers zijn wel klantvriendelijk. Maar ze houden veel te veel vast aan het systeem en protocollen. En dat komt de klantgerichtheid niet ten goede.
“Op hockeyveld 2 kan niet worden gespeeld.” Zomaar een nieuwsberichtje op de website van onze hockeyclub. Maar het was een berichtje dat meer vragen opriep dan beantwoordde. En dat gebeurt…