Posten op LinkedIn

Collega’s die actiever worden op social media. Die met enthousiasme laten zien wat hun toegevoegde waarde is. Zodat klanten jullie nog beter kunnen vinden. En als klanten jullie vinden, dan willen ze van jullie diensten gebruikmaken. Verkopen: dát is het doel van deze workshop.

Huiswerk vooraf: bedenk een casus
Voordat deze workshop start, heb je al nagedacht over een casus uit de praktijk. Dat kan een event zijn. Een product dat je onder de aandacht wilt brengen. Of een dienst die aandacht verdient. Je neemt alle input rondom deze casus mee naar de workshop.

Tijdens de workshop: schrijven maar!
We pakken het superpraktisch aan in deze workshop. Je leert zes tot 12 verschillende schrijftechnieken voor jouw posts op social media en/of het aankondigen van je video: het mini-interview, het reportersperspectief, het literairperspectief, de tip, de stelling, … We laten je ook een heleboel leuke voorbeelden zien ter inspiratie. Creatief en commercieel schrijven wordt een stuk gemakkelijker zo!

Het resultaat

  • Je hebt een aantal kant-en-klare berichten voor de komende maanden voor je eigen casus.
  • Je hebt een praktische aanpak voor alle andere casussen die dit jaar nog volgen.
  • Je hebt veel creatieve ideeën voor zinvolle social-mediaberichten.

Praktische gegevens

  • De groep bestaat uit maximaal 10 personen.
  • De training duurt 1 dagdeel van 3,5 uur.
  • We geven de training bij jou op kantoor.

Past deze training bij jou?
Of zie je een andere aanpak voor je? Alles kan. Bel of mail Liesbeth gerust. Ze brainstormt graag met je verder.